Klachtenregeling – Lindendokters, huisartsen – Amsterdam

Welkom bij LindenDokters

Wij zijn een vriendelijke praktijk midden in de Jordaan met een klein team. Wij staan voor kwaliteit en menselijke zorg op maat.

We zijn weer open voor nieuwe patienten! Wel klein gebied: Vanaf Westerstraat tot en met Palmgracht en tot Lijnbaansgracht en tot Brouwersgracht.

U kunt ook veel online regelen; ga naar patiëntenomgeving en maak een account aan of vraag de assistente u een link te sturen. Zo hoeft u niet altijd te bellen naar de praktijk.

Er is geen inloopspreekuur meer

 

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt uw klacht melden via klachtenformulier. Wij zullen dit intern bespreken en binnen 3 dagen met u contact opnemen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.